Etiketter

mandag 31. august 2015

Babynest og smokkesnor

Jeg har sydd noen babynest nå, men banner alltid.. Lurer på om jeg ikke skulle tatt et lite sykurs så jeg hadde lært meg noen triks. Er sikker på at ting kan gjøres lettere enn jeg gjør det.. 

Jeg fikk spørsmål om å lage et babynest til en venninnes kollega, og det syntes jeg var hyggelig. Det skulle være til gutt, og resten var opp til meg. Jeg tok meg en tur i godisbutikken aka stoff og stil. Der gikk jeg alt for lenge, for jeg klarer jo ikke å bestemme meg.. Er jo så mye fint! 

Ente opp med ensfarget blått stoff, og et grått stoff med Disney figurer på! Og det ble skikkelig fint! Det stoffet gjorde seg virkelig!  


Dessverre var figurene litt for store for en smokkesnor, så den fikk bli ensfarget blå.


Så nå håper jeg den vordende mammaen  blir fornøyd med babynestet sitt! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, da blir jeg så glad! :)