Etiketter

onsdag 16. september 2015

Pannebånd - med link til mønster!

Det er bare å begynne å gjøre seg klar til høsten dessverre.. Den kommer fortere enn man aner! I våres laget jeg et rosa pannebånd til Frida og jeg begynte samtidig på et til meg selv.. Det er nå lagd ferdig, så jeg er straks høstklar selv..



Var i Tyrkia forrige uke og nøyt sommeren, og late dager i bikini.. Så skulle jo strengt tatt ønsket at det fortsatt var litt varmere her.. Men, men.. Fikk ihvertfall badeferien jeg har venter på i hele sommer! :)

Pannebåndet til meg ble i sort, og det er et puffi pannebånd, som Bekki Bjarnoll så fint kaller de! Du finner mønsteret her!  Du finner også mange andre kjempe kule mønstre på bloggen hennes, så det er absolutt verdt å ta en titt på den!






Blogglistenhits

2 kommentarer:

  1. dette skal jeg hekle Kjempefint til en del barnbarn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, lag de litt smalere så passer de perfekt! 😄👍

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, da blir jeg så glad! :)